23 Januari 2012

Hari subtu . ~210112~ :D

hello . :) Pada hari subtu nenek dan datukku datang ke rumahku . Aku rasa sungguh gembira kerana sudah lama aku tidak menjumpa mereka . Kami semua berbual . Gembira rasanya bersama keluargaku . Rasa rinduku kepada nenek dan datukku pun hilang . Pada pagi subtu , aku bangun pada pukul 8 pagi . Aku mandi , menonton televisyen , makan sarapan dan terus membuat kerja rumah . :) Fuhhh... Penat sungguh tahu membuat kerja rumah . :) Lepas itu nenek dan datukku sampai ke rumahku . :) Mereka suka menasihatiku dan adik-beradikku . :) Aku sayang keluargaku walaupun mereka selalu memarahiku . :) Nenek dan datukku pulang ke rumah pada pukul 9 malam . :) Hais . Itulah yang aku buat sepanjang hari subtu itu . Selepas nenek dan datukku pulang , aku terus tidur . :D Hehehe . :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MUZIK...

Glitter Text...