24 Februari 2011

KARNIVAL DI SEKOLAH MENENGAH GUANGYANG...

Sewaktu karnival di sekolah menegah saya, saya berasa sungguh penat kerana sang suria memancah cahayanya dengan kuat sekali... tetapi walaupun penat saya berasa puas kerana saya dapat berkongsi kegembiraan saya dengan rakan-rakan saya...saya bangga dengan kelas saya kerana mereka berkerja keras untuk menghasilkan kedai kami yang cantik itu haha... :D saya juga bangga dengan sekolah saya kerana mereka telah menderma wang untuk orang-orang yang kurang berupaya dengan ikhlas sekali... hehe...kelas saya membuka kedai permainan yang bernama "Table Hockey dalam bahasa inggris... guru matamatik saya sungguh gembira apabila kami memulakan permainan itu bersamanya... haha gembira sungguh saya melihat guru matamatik saya bermain bersama rakan saya permainan itu... apabila karnival itu sudah di tamatkan,rakan-rakan sekolah saya semua berasa letih tetapi gembira dan juga bangga dengan rakan-rakan dan guru-guru mereka.... ;D       

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MUZIK...

Glitter Text...